۩۩ شـــــــات ودردشــــــة الـقـيـصـــر ۩۩

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
۩۩ شـــــــات ودردشــــــة الـقـيـصـــر ۩۩

المواضيع الأخيرة

» ابيك تعرف يا صديقي
قصة حب في غااااااية الحزن!!!!!! I_icon_minitimeالجمعة فبراير 01, 2013 5:35 am من طرف الساهر

» نصيحة لي ولكم ولكل فتاة
قصة حب في غااااااية الحزن!!!!!! I_icon_minitimeالسبت يناير 14, 2012 9:29 pm من طرف جريحة غزة

» هيك الفلسطينيه
قصة حب في غااااااية الحزن!!!!!! I_icon_minitimeالخميس يناير 12, 2012 5:17 am من طرف marah

»  لا تحزن يا قلبي
قصة حب في غااااااية الحزن!!!!!! I_icon_minitimeالخميس يناير 12, 2012 5:09 am من طرف marah

» كلام حزين من قلب مجروح
قصة حب في غااااااية الحزن!!!!!! I_icon_minitimeالخميس يناير 12, 2012 4:59 am من طرف marah

» كلمات روعة جداً
قصة حب في غااااااية الحزن!!!!!! I_icon_minitimeالثلاثاء يناير 10, 2012 11:08 pm من طرف جريحة غزة

» جلســت اعـدُ ذنوبــي !
قصة حب في غااااااية الحزن!!!!!! I_icon_minitimeالثلاثاء يناير 10, 2012 3:20 am من طرف جريحة غزة

» إرحَل بعيدا وَ حسبْ
قصة حب في غااااااية الحزن!!!!!! I_icon_minitimeالثلاثاء يناير 10, 2012 3:13 am من طرف جريحة غزة

» اعمدة الحب السبعه‏
قصة حب في غااااااية الحزن!!!!!! I_icon_minitimeالأحد يناير 08, 2012 4:02 am من طرف جريحة غزة

المدير العام

          


     فــــــآآآرس  

شيرا

       

fofo211.giffofo211.giffofo211.giffofo211.giffofo211.gif

   شــــــــــــــــيرا

زهرة الربيع

          


   *زهرة الربيع *

ريــنـــــاس RE


fofo211.giffofo211.giffofo211.giffofo211.giffofo211.gif
ريــنـــــاس   RE


2 مشترك

    قصة حب في غااااااية الحزن!!!!!!

    محمد العربي
    محمد العربي
    نجمه
    نجمه


    عدد المساهمات : 43
    تاريخ التسجيل : 12/01/2011
    العمر : 74
    الموقع : ـــــــ

    قصة حب في غااااااية الحزن!!!!!! Empty قصة حب في غااااااية الحزن!!!!!!

    مُساهمة  محمد العربي الجمعة يناير 14, 2011 2:56 am

    القصه تقول ان فيه بنت تدرس في الثانويه واسمها (أميره) مره راحت السوق مع امها

    وقابلت واحد و اخذت الرقم واتصلت عليه وتعرفت عليه
    وهو اسمه (محمد)
    المهم تعرفو على بعض وزادت العلاقه وقويت بينهم ...
    المهم كلن منهم

    حابب يقابل الثاني وفجأة جت فكره لخالد...

    قال لها نتقابل عند المدرسه ..

    قالت سعاد: كيف وضح؟؟؟

    قال أسمعي انتي أبوك ينزلك الصباح ويروح العمل صح؟

    قالت :صح

    قال أنا أمرعليك وتركبين معي

    قالت بس المديره بتتكلم على البيت

    قال : أفصلي التليفون وارتاحي

    قالت:بس خايفه

    قال جربي ونشوف

    المهم راح ابو سعاد ووصل بنته للمدرسه ومشى .. وثواني جالها محمد وركبت معه

    وراحوا الكوفي شوب الفخم وجلسو وتكلمو فى كل شى لحدالساعه 12.30

    مشى محمد ونزلت أميره ورجعت البيت وهي خايف
    بس مفيش حد عرف .. وكلمت محمد على طول

    وقالت له ان اهلها ما عرفوا

    وطمنته واتكلمو شويه وقال محمد ايه رايك اقابلك بكره

    قالت :لالالا مش كل مره تسلم الجره

    قال :المره دى جايب لك هديه

    قالت :طيب احاول وأشوف الوضع

    ومر محمد في الوقت نفسه وركبت أميره

    المهم مش هطول عليكم

    فضلو على الحال أسبوع كامل

    وجاء يوم السبت اليوم اللي نست فيه أميره تفصل التليفون.. وطلعت مع محمد ..

    و جات المصيبه التليفون بيرن ..قامت أم أميره ترد عليه

    أم أميره:الو وو

    المديره ::الو صباح الخير

    أم أميره :صباح النور

    المديره::أنا المديرة في المدرسه اللي تدرس فيها بنتك

    ام أميره:: خير انشاء الله

    المديره : خير ان شاء الله بس أميره لها أسبوع ما راحتش المدرسه هي مريضة؟


    أم أميره ::كيف ...((وصرفت الموضوع)) ايوه و الله يسلمك البنت مرضت شوي بس

    المديره :: طيب الف حمد الله على سلامتها مع السلامه ::

    أم أميره دارت بها الدنيا ومش عارفه تعمل ايه هل تعلم أبو أميره

    ولا تمسك البنت وتسألها ؟؟..؟؟

    المهم قالت لأبو أميره عن كل شيء
    وقال أسمعي لا تقولين لها أي شيء أنا بشوف بتروح فين

    ويوم الاحد وصل أبو أميره بنته ومشى شوي وأنتظر

    بعد شويه جات سيارة مرسيدس ركبت أميره فيها

    ومشى وراها ابو أميره لما نزلت سعاد ومحمدوطلعوا شقة رقم (14)

    وابو أميره نزل وطلع وراهم وصل الغرفة الي دخلوها

    دق الباب وفتحت أميره وأنصدمت .......

    ساعت مشافت أبوها هربت للمطبخ وابوها وراها فأخذت السكينه

    غلطت وطعنته في صدره وفى قلبة 5 طعنات وراح الأب مغمى عليه

    جه محمد وشاف الموقف وقال لأميره بسرعه شيلي معايا للحمام

    وحطوه في ((البانيو)) وملوه ماء وحطو عليه صابون الغسيل عشان الرغوه وطلعوا

    ورجعت البنت للمدرسه وهي تفكر في اللي حصل حقيقه ولا خيال

    المهم طلعت من المدرسه ورجعت

    مع الباص ودقت باب البيت شافت المفاجأه الغريبه



    @

    @

    @

    @

    @

    @

    @

    @

    @

    @

    @

    @

    @

    @

    @

    @

    @

    .

    أبوها فتح لها

    ....

    وصاااااااااااحت وقالت : بابا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! كيف انت عايش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    .

    .

    .

    .

    .

    رد وقال ::مع تايـد الغسيل مافيش مستحيل ....


    ممممممممممممممممممممممممممممممممممم
    (عذب الصفات)
    avatar
    SIRIN LOVE
    نجمه
    نجمه


    عدد المساهمات : 35
    تاريخ التسجيل : 05/01/2011
    العمر : 103
    الموقع : الجزائر

    قصة حب في غااااااية الحزن!!!!!! Empty رد: قصة حب في غااااااية الحزن!!!!!!

    مُساهمة  SIRIN LOVE السبت فبراير 19, 2011 9:20 am

    ]ههههههههههههههههههه
    ههههههههههههههههه
    وربي انو قلبي وقف مع القصة
    بس عنجد انو في هيك بيصير الله يعين شبابنا
    يعطيكم العافية عالقصة
    مؤثرة والها معنى

      الوقت/التاريخ الآن هو الإثنين مايو 20, 2024 12:16 am